biuletyn informacji publicznej

 


Szukaj w serwisie

 

Odwiedzin:

1009849

 

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

 

Elektroniczna skrzynka podawcza Urzędu Gminy Lubań znajduje się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej - ePUAP.

 

UWAGA !

Aby można było złożyć wniosek do urzędu za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej należy założyć bezpłatne konto użytkownika na platformie ePUAP oraz posiadać profil zaufany lub podpis elektroniczny.

 

Adres elektronicznej skrzynki podawczej:/2g02e5pxle/skrytka

Formularz ePUAP umożliwiający złożenie wniosku

 

 

 

INFORMACJE:

 

Profil Zaufany to zestaw informacji identyfikujących i opisujących osobę będącą użytkownikiem konta na platformie ePUAP. Aby korzystać z tej bezpłatnej formy podpisu elektronicznego wystarczy zarejestrować się na www.epuap.gov.pl, a następnie złożyć wniosek o Profil Zaufany ePUAP i jednorazowo osobiście potwierdzić swoje dane osobowe w dowolnej jednostce mającej Punkt Potwierdzeń Profilu Zaufanego (tj. oddziały ZUS, urzędy skarbowe, urzędy wojewódzkie oraz konsulaty). Właściciele podpisów elektronicznych mogą potwierdzić profil samodzielnie i bez wizyty w urzędzie - za pomocą certyfikatu zawartego w elektronicznym podpisie.

Ta bezpłatna i prosta metoda uwierzytelnienia jest wygodną alternatywą wobec odpłatnego podpisu elektronicznego w kontaktach z administracją publiczną. Wykorzystując Profil Zaufany obywatele mogą załatwić sprawy administracyjne (np. wnoszenie podań, odwołań, skarg) drogą elektroniczną za pośrednictwem internetu bez konieczności osobistego stawiania się w urzędzie.


Katalog usług

Obywatele, poszukując usługi, którą chcieliby zrealizować za pośrednictwem ePUAP-u, korzystają z Katalogu Usług. Jest to narzędzie standaryzujące sposób prezentowania i opisywania usług administracji publicznej. Jego celem jest utrzymywanie spójnej listy usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną oraz ich efektywne wyszukiwanie, nawigowanie, wertowanie i filtrowanie.

 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do urzędu: 
1. Akceptowalne formaty załączników do pism to: 
- DOC, DOCX
- GIF, JPG (JPEG), PNG, SVG, TIF (TIFF)  
- ODS, ODT 
- PDF
- RTF 
- TXT
- XLS, XLSX
- XML 
2. Wielkość dokumentu elektronicznego wraz ze wszystkimi załącznikami dołączonymi do niego nie może przekroczyć 5 MB. 
3. Dokument elektroniczny może zostać doręczony do urzędu na informatycznych nośnikach danych, takich jak: płyta CD/DVD lub pendrive.
4. Urzędowe poświadczenie odbioru może zostać zapisane na następujących informatycznych nośnikach danych: płyta CD/DVD lub pendrive. 
5. Nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane, a dokumenty na nich nie zostaną rozpatrzone.

 

Opis procedury wysyłania pisma:

  1. Na karcie usługi Pismo ogólne do podmiotu publicznego kliknąć "Załatw sprawę "
  2. Wstawić adresata - URZAD GMINY LUBAŃ
  3. Prawidłowo wypełnić formularz
  4. Podpisać formularz profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym
  5. Wysłać wniosek

Wniosek zostanie dostarczony na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Gminy Lubań.

 

 

 

 

 



AKTUALNOŚCI

Schronisko dla zwierząt

OGŁOSZENIA

IX Tydzień Sportu dla Wszystkich

RADA GMINY

Odbyła się XXIV Sesja Rady Gminy Lubań

GOKiS

Nauka gry na gitarze