biuletyn informacji publicznej

Aktualności Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu

Znajdź...

Zamek Grodziec
W dniu 25 sierpnia br. na zakończenie wakacji zorganizowaliśmy wycieczkę do Zamku Grodziec. Wyjazd był nagrodą dla dzieci i młodzieży zaangażowanej w prace kół zainteresowań i występy dla lokalnej społeczności. Uczestnicy mieli okazję poznać ciekawą historię i architekturę naszego regionu.

Wyruszyliśmy autobusem o godzinie 8.00 spod biblioteki w Pisarzowicach, a następnie udaliśmy się do Radostowa, gdzie czekała na nas grupa z tamtejszego Koła Teatralnego. W drodze nie opuszczał nas dobry nastrój, a czas umilaliśmy sobie śpiewaniem rożnych znanych nam piosenek. Po godzinie dotarliśmy na miejsce. Naszym oczom ukazał się piękny Zamek Grodziec, wznoszący się na bazaltowym, powulkanicznym stromym wzgórzu, w niezwykle malowniczej scenerii. Wycieczkę rozpoczęliśmy od pieszej wędrówki do zamku i wspólnych zdjęć na jego tle. Następnie zaproszono nas do środka, gdzie mogliśmy podziwiać komnaty i zgromadzone w nich tajemnicze skarby, a wspaniałe krajobrazy Karkonoszy, Gór i Pogórza Kaczawskiego widziane z góry zamkowej oraz sala, w której znajdują się eksponaty narzędzi tortur z minionych wieków, pozostawiły u nas niezapomniane wrażenie.
Zwieńczeniem naszej wyprawy było wspólne grillowanie na dziedzińcu zamku.
Wszyscy byliśmy pod wrażeniem malowniczej panoramy Pogórza i pięknego zamku, nawiązującego do minionych wieków klimatem i znakomitą atmosferą. Mamy nadzieję, że wycieczka ta nie będzie ostatnią i, że jeszcze wszyscy uczestnicy bibliotecznych kół zainteresowań będą mogli wspólnie miło spędzić czas w tak ciekawym miejscu.

31 08 2009

AKTUALNOŚCI

Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pisarzowice

OGŁOSZENIA

Informacja z OR KRUS w Bydgoszczy dotycząca składania wniosków o emeryturę roliczą